התחלתם לשווק את העסק בטיקטוק? קבלו 7 טיפים שיגרמו לכולם להכיר אתכם!

התחלתם לשווק את העסק בטיקטוק?
קבלו 7 טיפים שיגרמו לכולם להכיר אתכם!

מחפשים עצות מנצחות וטיפים בדוקים שיעזרו להזניק לשמיים את כמות הצפיות בסרטוני הטיקטוק שלכם?
הגעתם למקום הנכון.
בכתבה הבאה נספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת ליצור סרטוני טיקטוק ויראליים שיקפיצו את החשיפה והנראות של המותג שלכם לשיאים חדשים!

אין ספק שטיקטוק היא פלטפורמה כיפית וממכרת במיוחד, אבל היא מציעה הרבה מעבר לבידור ושעשוע, וחבל לפספס את הפוטנציאל העסקי והמסחרי המבטיח שלה. מדובר בכלי פרסום ושיווק עוצמתי ויעיל עבור עסקים.
כדי למקסם את ההצלחה שלכם בטיקטוק, החלטנו לשתף איתכם כמה עצות מועילות ושימושיות שיעזרו לסרטוני הטיקטוק שלכם לבלוט בנוף ולהשאיר אבק למתחרים.

אם גם אתם יוצרים בטיקטוק שרוצים להפיק את המירב מקמפיין השיווק שלו ברשת החברתית הפופולרית והאהובה – אנחנו ממליצים לקרוא את הטיפים החשובים הבאים שיעזרו לכם להגדיל את מספר הצפיות בסרטונים שלכם ולהבטיח שהם יהפכו לשיחת היום ויכבשו את הקהל.

אז יאללה, בואו נצא לדרך ונלמד את השיטות היעילות ביותר שיעשו את כל ההבדל בין קמפיין טיקטוק מדשדש ומאכזב להצלחה מסחררת!

1. תזהו את הטרנדים החמים והשתתפו בהם!

זיהוי ואימוץ הטרנדים העכשוויים משחקים תפקיד מכריע בהצלחה של כל יוצר טיקטוק.
במקום לגשש באפלה ולשלוף מהמותן, אתם צריכים לקבל רעיונות והשראה מכל מה שטיקטוקרים מצליחים אחרים מפרסמים, לזהות את הטרנדים הלוהטים ביותר ולרכוב על הגל.

קחו בחשבון שהטרנדים בטיקטוק חולפים ומתפוגגים מהר מאוד, ולכן אם אתם באמת רציניים לגבי יצירת הסרטונים הטרנדיים והשווים ביותר שכולם ידברו עליהם, תצטרכו לעשות מחקר מעמיק מדי יום. ייתכן שתצטרכו לבזבז לא מעט שעות על שוטטות בטיקטוק כדי להבין למה הקהל מתחבר ומה פחות מדבר אליו, אבל המאמץ הזה ישתלם לכם בגדול. כשתלמדו לקרוא נכון את המפה, להבין לאן הרוח נושבת ולזהות את הדבר הגדול הבא, זה  יכול להיות קלף מנצח שיבדיל אתכם מכל השאר.

ברגע שעליתם על טרנד חדש שהולך להטריף את כולם, תתחילו ליצור תוכן מתאים ורלוונטי ואתם מסודרים!

2. התחברו לקהל הנכון!

תאמינו או לא, אבל לטיקטוק יש למעלה ממיליארד משתמשים פעילים והיד עוד נטויה, אבל מדובר בחדשות מצוינות לכל מי שרוצה למצוא קהל יעד שיתעניין בתוכן שלו ויתחבר אליו.

ברור שהיה נחמד אם כל מיליארד המשתמשים היו מצטרפים לעמוד הטיקטוק שלכם ומתלהבים ממה שיש לכם להציע, אבל כמובן שמדובר במשימה בלתי אפשרית. אתם אף פעם לא תוכלו לקלוע לטעם ולהעדפות של כל הגולשים ולרצות את כולם, ואין שום טעם לנסות. אתם צריכים למצוא נישה משלכם. מדובר בתחום התמחות ונושא עיקרי שתתמקדו בו. במקום להתפזר למיליון כיוונים שונים ולנסות לצלם סרטונים שידברו לכולם, אתם צריכים להיסגר על קטגוריה אחת או שתיים שאליה ישתייכו התכנים שלכם.

לדוגמה – אם אתם מצלמים סרטוני טיקטוק על אריגת סוודרים לכלבים, מדובר בנישה ייחודית ומקורית משלכם! לאחר שנסגרתם על הנישה שלכם, חשוב שתפנו לקהל הנכון והמתאים שימצא ערך ותועלת בתכנים שלכם. 

3. שתפו פעולה עם מותגים / עסקים / טיקטוקרים רלוונטיים

למרבה ההפתעה, טיקטוקרים רבים בכלל לא מודעים לכך שהם יכולים לשתף פעולה עם מותגים ועסקים שונים לתועלת שני הצדדים. מדובר בדרך מצוינת להשיג חשיפה ולהרוויח כסף בטיקטוק שחבל לפספס.

שיתוף פעולה עם מותג מתרחש כאשר יוצר תוכן בטיקטוק מאחד כוחות עם עסק שרוצה לנצל את הפופולריות והחשיפה של המשפיען כדי לקדם ולשווק את המוצר או השירות שלו! אם יצא לכם להיתקל במשפיען המציג מוצר כלשהו או משתמש בו בסרטוני הטיקטוק שלו, רוב הסיכויים שמדובר בשיתוף פעולה בתשלום. 

4. תשאבו השראה ורעיונות מאחרים ביצירת תכנים משלכם

כדי לגרום למלוא היצירתיות שלכם לזרום, חשוב לשאוב רעיונות והשראה מתכנים שמעלים טיקטוקרים מצליחים אחרים. אתם לא צריכים לחקות בצורה עיוורת כל סרטון טוב, אבל תנסו לחשוב מה אפשר ללמוד ולקחת ממנו עבור יצירת התכנים המקוריים שלכם.

אם אתם נמצאים בתחילת הדרך שלכם בטיקטוק, אל תפחדו ליצור סרטונים פשוטים, מינימליסטיים ואותנטיים.
אתם לא חייבים להמציא את הגלגל מחדש ולהשקיע בהפקה מורכבת ואפקטים משוכללים, זה יגיע עם הזמן. עם כל הכבוד לרעש ולצלצולים מסביב, מה שבאמת חשוב זה לספק תוכן איכותי ומסקרן. 

5. מי אתם באמת? ספרו את הסיפור שלכם!

כל אדם הוא יחיד במינו, והאישיות הייחודית שלכם זאת התרומה הכי גדולה ויקרה שלכם לקהילת הטיקטוק.
הסרטונים שלכם צריכים לספק אמירה ולבטא את האופי והערכים שלכם.
אנו תמיד ממליצים ליצור תוכן מצחיק וטרנדי, אבל באותו הזמן הוא חייב להיות כנה, אמיתי ועמוק.

תהיו אמיתיים עם הצופים שלכם ותספרו להם מי אתם באמת.
אנשים נמשכים לתכנים כנים, אמיתיים ונוגעים ללב ולכן חשוב להיות עצמכם.

6. העלו סרטונים לעיתים קרובות

אין ספק שהתוכן שלכם חייב להיות איכותי, נקודה. אי אפשר להתפשר על הנקודה הזאת. אבל אם אתם רוצים להפוך למשפיעני טיקטוק פופולריים, אתם חייבים להראות נוכחות קבועה ולהעלות סרטונים בתדירות גבוהה.

לא מדובר במשימה פשוטה, והכמות לא צריכה להיות על חשבון האיכות.

להעלות סרטון אקראי פעם בחודש  ולתת לעוקבים ולקהל שלכם להתייבש במשך זמן רב זה מתכון בטוח לכישלון. תתחזקו עמוד טיקטוק כמה שיותר פעיל ותדאגו לעדכן אותו כמה פעמים בשבוע לכל הפחות. בקטע הזה, כמה שיותר-יותר טוב. תנסו להגיע למצב שבו תעלו תכנים איכותיים מדי יום. 

7. תהיו אמיתיים גם כשאתם מפרסמים מוצר של מותג כלשהו

כבר הזכרנו את החשיבות של שמירת החופש היצירתי והאמנותי שלכם כשאתם משתפים פעולה עם מותגים שונים.
סרטון שבו אתם דוחפים בכוח מוצר שאתם בכלל לא מאמינים בו ועומדים מאחוריו יפגע באמינות שלכם וירחיק את הקהל שלכם.
לכן, חשוב שתישארו כנים ואותנטיים גם כשאתם מקדמים מוצרים – אל תהיו מזויפים ותנסו לייפות את המציאות, זה רק יפגע במוניטין ובתדמית שלכם. זכרו – מותגים נמשכים למשפיענים דעתניים שהקהל בוטח בהם וקשוב לדעתם ולכן אם לא תפחדו להגיד את כל האמת בפנים ולהיות עצמכם, כולם רק ירוויחו מכך. 

Scroll Up